Wojownik15 Wojownik15
118
BLOG

Po wyborach obudzimy się w takiej samej Polsce.

Wojownik15 Wojownik15 Polityka Obserwuj notkę 0

Po wyborach obudzimy się w takiej samej Polsce... Problem w tym żebyśmy nie przespali możliwości stworzenia nowej.

Pozwolę sobie to przesłanie rozpocząć od dwóch cytatów:

„Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka.
Bo im szersza strona mego ducha żyje życiem zbiorowym narodu, tym jest mi ono droższe, tym większą ma ono dla mnie cenę i tym silniejszą czuję potrzebę dbania o jego całość i rozwój.
Z drugiej strony, im wyższy jest stopień mego rozwoju moralnego, tym więcej nakazuje mi w tym względzie sama miłość własna”.

                                                                                                            Roman Dmowski

„Polskość to nienormalność – takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu. Polskość wywołuje u mnie niezmiennie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg wie co jeszcze wrzuciły na moje bark brzemię, którego nie mam specjalnej ochoty dźwigać, a zrzucić nie potrafię (nie chcę mimo wszystko?), wypaliły znamię; i każą je z dumą obnosić. Więc staję się nienormalny, wypełniony do granic polskością…” itd

Donald Tusk

Powyższe dwa cytaty zamieściłem po to, żeby pokazać dwa motta życiowe osób z dwóch epok, którzy byli odpowiedzialni za naród w okresach w których żyli. Ku której wypowiedzi się skłaniasz? Jeśli wybrałeś wypowiedź numer dwa, to nie trać dłużej swojego czasu na czytanie tego tekstu...

W 20-leciu międzywojennym wybudowano "od zera" Gdynię i Centralny Okręg Przemysłowy. A co wybudowano w ciągu 25 lat istnienia III RP? Obecnie, przemysł jest dogaszany, OFE skradzione, ZUS bankrut, Służba zdrowia to trup. Jesteśmy tak zadłużeni, że nasze wnuki będą typowymi niewolnikami. Nasze wypłaty są obciążone łącznie 70 procentowym podatkiem (stosunek podatków do zarobków). Obecnie są przymiarki do wyprzedaży Lasów Państwowych, kopalń, szpitali.

Generalnie zostałeś z ręką w nocniku ale jeszcze śpisz. OK. Masz założone różowe okulary, a są nimi piękne drogi, stadiony, mosty itd. Przez ten pryzmat wszystko wygląda piękniej, czyż nie?

Czy naprawdę drogi czytelniku nie obchodzi Cię to, jak będziesz żył za 20 lat? Będziesz orał aż do śmierci na Niemca, Żyda, Rosjana, Araba za grosze. Twoje dziecko nie będzie tu miało miejsca do życia i będzie zmuszone do pałętania się po całym Świecie. Będziesz we własnym kraju miał zero do powiedzenia. Twoje swobody obywatelskie zostaną całkowicie ograniczone. Będziesz na całym Świecie postrzegany za rasistę, złodzieja i pomywacza.

Wyprzedzę twoje pytanie: No dobra ale co ja mogę zrobić? Albo kto może? Wyprzedzę twoje stwierdzenie: przyjdą następni i będzie to samo.. itd. Zgodzę się że sytuacja w jakiej znalazł się nasz naród jest nie do pozazdroszczenia. Jedynymi  osobami które mogą cokolwiek zmienić to tylko Ty i Ja, pokolenie wyżu demograficznego z lat 80- tych (do którego podłączyłyby się młodsze pokolenia Polaków) - może coś zrobić. Za nas nikt nie zmieni nic. Myślisz: a mam to gdzieś, wyjadę tam gdzie da się żyć, nie będę utrzymywał złodziei, nie będę płacił na chory ZUS itp., Jesteś za granicą, czujesz satysfakcję, że wyjechałeś, że dałeś w życiu radę  - wyraziłeś swój bunt. Jednak powiem ci że ONI czują większą satysfakcję, satysfakcję  z tego że udało im się Ciebie wygonić, że będą mieli ten kraj na wyłączność, że jedyne pokolenie, które by coś mogło zrobić nie robi nic, tylko siedzi  gdzieś na zmywaku i cieszy się z ,,normalnego” życia.

Jeśli chcesz to zmienić, to zacznij się interesować polityką. Korzystaj z drugiego obiegu informacji (Wyłącz telewizor, przestań karmić się tą papką, którą jesteś karmiony, a rozejrzyj się dookoła). Staraj się aby twoje źródła wiedzy były urozmaicone i nie bój się wyciągać wniosków. Wspieraj wszelkie inicjatywy obywatelskie (nigdy nie wiadomo kiedy Ty będziesz potrzebował wsparcia), bierz udział w różnych marszach narodowych (np. Marsz Niepodległości) itp. Zacznij rozmawiać na tematy ważne dla kraju, bo przed obecnymi i przyszłymi problemami nie dasz rady uciec.

Mamy naprawdę wiele do zrobienia w przyszłości. Musimy stworzyć nową Polskę (m.in. zmienić konstytucję, reformować wymiar sprawiedliwości itd.). Jest jednak jedna rzecz do zrobienia w tej chwili, a mianowicie odsunięcie koalicji PO – PSL od władzy w zbliżających się wyborach. Pamiętajcie, jeśli Wy nie pójdziecie teraz do wyborów i nie przyczynicie się do zmiany władzy, to będziecie współodpowiedzialni za to, co się dzieje w tym kraju.

Ja pójdę na wybory i oddam głos na ugrupowanie, którego lider jest po prostu uczciwym Człowiekiem i patriotą. Życzę Tobie drogi czytelniku abyś i Ty odnalazł taką osobę.

 

Wojownik15
O mnie Wojownik15

Jestem niepoprawnym politycznie obserwatorem otaczającej nas rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka